tisdag 2 oktober 2012

Grattis Emelie!

Grattis på födelsedagen, Emelie Davidsson! Hoppas du får en jättebra dag trots att jag inte kan komma hem och fira dig. Delar en länk här på bloggen till en låt som får bli en liten present till dig, resten tar vi när du kommer hit och besöker mig :)

Du måste titta på videon och läsa det som står, inte bara lyssna!

Kan ju passa på att förklara hur mycket jag saknar dig nu också, inlägget är ju till dig. När jag gör saker här tänker jag alltid "Detta brukade jag och Emelie göra" eller "Tänk om Emelie var här då skulle ......"  Jag tänker ofta på våra otroligt flummiga dagar, alla gånger vi bakat eller lagat mat, hur vi avslutar varandras meningar och hur skönt det är att slippa förklara allt eftersom vi förstår varandra utan att behöva prata och hur bra vi hade det tillsammans även om vi bara satt tysta på köksbänken och latade oss. Jag saknar verkligen dig och våra stunder tillsammans och längtar hur mycket som helst tills du kommer hit. Jag har jättebra vänner här, men ingen kan någonsin bli så bra som du..

Jag älskar dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar