söndag 7 oktober 2012

ÄNNU en lyckad helg och bara 23 dagar kvar

23 dagar kvar..! <3

Ännu en jättebra (men alldeles för kort) helg har passerat! Träffat ett härligt au-pairgäng i Ipswich, nya vänner bara rasar in :D synd att det är lite väl långt bort från mig bara.. De borde flytta till BuryStEdmunds istället! Efter mitt och Pias inbrott i deras egna hus hade vi x-factor/filmmaraton hela kvällen, åt en trevlig dinner med hennes värdfamilj och det var inte många sekunder mellan skratten :) När vi vaknade i morse skulle jag iväg till Pias grannar för att hjälpa mamman lite. Vilken underbar förmiddag. Måste jag säga mer än Jag+5månadergamlatvillingar=toppen? Alexandra & Imogen är två små underbara flickor! Det var matning, påklädning blöjbyte och lek som stod på schemat. Var hos dem i nästan tre timmar men skulle gärna stannat lika länge till! Hoppas det blir fler tillfällen då Rebecca behöver några extra händer :)
När jag kom tillbaka till Pia åt vi lunch och senare bakade vi ett 50tal smarties-cookies som blev riktigt lyckade! (på bilden syns knappt smartiesen, men de finns där..!)



Det var dock inte så kul att komma hem idag... eller, att mötas av tre killar som springer fram till en och kramar om en är väl inte helt fel..! :) Men när jag fick veta att lilla Wilfred fått maginfluensa ville jag inte vara inne längre.. synd att det är så kallt utomhus annars hade jag stannat där! Usch, stackars liten, smitta INTE mig tack! 

Bjuder på denna bild i kväll ;)
Jag och Teddy, flummandes framför kameran

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar