onsdag 26 september 2012

Teddy, Percy & Wilfred

Här är pojkarna, bilden blev SÅ bra om jag får uttrycka min åsikt!
Teddy, den äldsta, älskar Star Wars & hans legobyggsatser (de vågar man knappt röra, så heliga är dem för honom!) Han kan vara hur mysig och gullig som helst, jag får många härliga kramar av honom. Men ibland visar han att att han är 6år, storebror och starkast!
Percy, mittenkillen, är en ganska lugn 4åring men han är ju inte mer än människa och kan ha sina vilda stunder han också! Blir han arg så blir han ARG! Båtar är det som toppar intresselistan men delar förstaplatsen med pirater!
2åringen Wilfred älskar FiremanSam och TractorTed (två barnprogram) men kan leka med i stort sett vad som helst. Han ger mig pussar&kramar varje dag och det är honom jag fått bäst relation till. Förvånad? Nej..ju yngre desto bättre har jag alltid sagt ;) Treårstrotsen börjar dock visa sig lite nu.. han får även tåla mycket eftersom han har två äldre bröder som inte tänker på (inte bryr sig om?) att han är både yngre och svagare!
Alla tre har ju både sina positiva och mindre positiva sidor, som vi alla har.. men jag måste säga att det som är bra överväger :)

Just nu är Teddy iväg och spelar Tennis & de andra två är också där och har kul så jag har en liten lugn eftermiddag för mig själv. Passar på att ta med Scrabble ut på en liten promenad!


Puss&kram på mina små vildingar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar