fredag 14 september 2012

Mycket städning pågår!

Ojojoj vad mycket det är att städa när man ska ha husvisning! ALLT ska ju vara på topp i VARJE rum.. Kommer ihåg hur det var när vi hemma i Sverige skulle flytta, nu får jag gå igenom den processen igen. Både med städning, rensning och senare packning. I eftermiddag kommer några som är intresserade av huset och ska se vad de tycker, spännande!
Så.. de senaste dagarna har det varit tyst på bloggen på grund av att jag inte haft tid för mig själv förrän på kvällarna och då har jag varit så trött så det blev ingen uppdatering förrän nu.

Kort sammanfattning av veckan:
Hösten börjar komma till England nu. Det blåser ganska mycket och på morgonen/kvällen behöver man varma kläder på sig för att inte frysa. Mitt på dagen blir det varmt dock, så jag måste byta kläder då! Regnat lite till och från men även varit klarblå himmel ibland. Väldigt växlande väder med andra ord..
Killarna verkar trivas och ha kul i skolan, men de är väldigt trötta när de kommer hem. Blir inte mycket mer än mat, lite lek sen sängdags för dem på kvällarna. Det är nog tufft för dem att gå  i skolan så länge varje dag.. Igår var jag och Wilfred på Toddlers igen, lika nöjda denna gång :)

I morgon ska jag till Cambridge igen och träffa Anneli Nilsson, mina kusinkusiners mamma, hoppas på en fin dag i den trevliga staden med henne!

Ännu ett paket har kommit hit till mig från Sverige, saltlakrits, (som jag inte kan hitta någonstans här!) och tacokrydda innehöll det. Tack familjen, ni känner mig! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar