fredag 21 september 2012

Simon, jag saknar dig!

Simon, min älskade lillebror, detta inlägg är för dig. Just nu sitter jag i mitt rum i England, mångamånga mil från dig. Dagen har varit väldigt lugn och skön, har tittat igenom lite bilder på datorn och hittade denna bilden på dig och mig som vi tog bara några dagar innan jag skulle ge mig av för att vara borta från dig ett år.



Jag har den som bakgrundsbild på datorn just nu och varje gång jag ser den (ganska ofta med andra ord...) önskar jag att vi var närmre varandra så att jag kan ge dig en riktigt stor kram! Synd att elektroniken inte kommit så långt som du och jag pratat om, typ 4D genom Skype eller skicka en fysisk kram över mail. Då skulle jag skicka till dig hela tiden!
Jag har även läst ditt brev du skrev till mig innan jag åkte. Så gulligt och BRA skrivet. Du skulle kunna bli författare :)

Aja, jag började på detta inlägg för att jag saknade dig så väldigt mycket och det jag vill säga är att ingen lillebror kan vara som dig för du är helt enkelt bäst! Hoppas du har det bra hemma och sköt om dig, så ses vi snart!


Jag älskar dig! <3

1 kommentar: