tisdag 14 augusti 2012

Nästan en vecka...!

Ojjj vad tiden går! nu har jag snart varit här i 7 dagar! Börjar väl komma in i deras rutiner och deras livsstil, men jag är långt ifrån van.
Vi har hunnit med mycket på den lilla tid jag varit här.. Massor av bad både vid swimmingpoolen och the beach, mycket vänner på besök och för några dagar sen var vi ute med deras motorbåt! Riktigt härligt, och det underbara vädret gör ju inte vistelsen sämre.. =)

Ni undrar säkert hur det känns nu efter några fler dagar.. måste säga att jag inte haft så mycket hemlängtan som jag trodde jag skulle ha, men visst saknar jag er där hemma! Annars känns det bra, de är snälla mot mig och gör så att jag trivs :) Tror det kan bli riktigt bra bara jag kommer in lite mer i familjen och att barnen får förtroende för mig!
Måste köpa mig ett par crocks dock, lite jobbigt att gå runt i löparskor när det är så varmt eller när man ska till stranden!

En annan sak som jag vill dela med mig av är att jag nu upptäckt att jag inte är så artig (om man jämför med folket här!) Det är en stor omställning att använda please så ofta det går och använda rätt uttryck och hälsa på alla människor man möter.. som tur är påminner de mig när jag glömmer...!




Peace!


P.S Min säng är underbar!! D.S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar