fredag 16 november 2012

Jippie, FREDAG!!

Nu är det fredag, vilket betyder att jag är väldigt glad! Varför, jo dels är det ju helg, men jag är extra glad idag för.. Emelie kommer! Äntligen :D Ska hämta henne på flygplatsen vid 19, längtar sååhäääääär mycket (sträcker ut armarna så långt jag kan) Även att jag inte är jättepepp på att köra den där vägen till och från flygplatsen igen, men det får det vara värt...

Det är även en liten sorglig dag idag.. för SweetPie, ponnyn, flyttar till sitt nya hem :( Teddy och Wilfred är ledsna över det men Percy bryr sig inte så mycket.. haha! Jag tycker det är synd att hon flyttar ifrån oss, men för att se positivt på det hela slipper jag ju alla sysslor som ingår i att ha häst, så som mocka, mat, ryktning mm..! :))



Försöker tänka tillbaka på veckan som gått för att uppdatera er lite, men inser att jag inte orkar skriva så detaljerat, hinner inte heller för den delen för måste stryka några skjortor innan alla kommer hem. 
Har varit en bra, ganska lugn, vecka. Träffat Sarah en förmiddag, var med Pia i Ipswich i tisdags (följde även med henne till doktorn), Gjort mina sysslor och bara haft det bra :) Bilen har varit på lagning IGEN, (det hade lossnat något under bilen som skrapade längs marken när man körde..tur att det inte var jag som orsakade det!)
Igår var det ju Toddlers som vanligt och jag hade även min svenska-tyska-lektion med Charlotte. På eftermiddagen var det Rollerskating som stod på schemat för Teddy. Det gör han på samma ställe som denna stora klätterställningen är (CurveMotion) så undertiden Teddy var "Bambi på hal is" (haha, nej då.. han har blivit duktig för att bara varit på två lektioner!) var jag med de andra två och sprang runt och lekte.. FÖRSTÅR INTE HUR MYCKET ENERGI SMÅBARNEN HAR! hahaha... kul hade vi i alla fall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar