onsdag 26 juni 2013

Wall climbing

Åkte till Ipswich igår kväll för att klättra med Hanna, Reka och Linnea! Riktigt kul!! Var länge sedan jag gjorde det hade glömt bort hur mycket jag tycker om det. Men idag har jag inte mycket styrka kvar i varken fingrar eller armar!

Här är jag på väg upp, denna vägg lutar lite utåt, vilket kändes väldigt tydligt i underarmarna...!


Kommit en bit till....


Nästan där...


Äntligen uppe! :D


Vi var där i drygt 1.5h och jag hann klättra 7 gånger tror jag.. Ledarna förklarade för oss hur det funkar, vad man ska tänka på och hur man håller och sköter linan nere på marken när andra klättrar. Hoppas verkligen på att kunna komma tillbaka dit! Bra och rolig träning med härligt folk. Vi avslutade kvällen på puben. Tack för en trevlig kväll!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar