söndag 16 juni 2013

*Happy Fathers Day*

Idag var det Fars dag! Det firades med att äta frukost (brunch..?) ute på restaurang. Solen sken och tjejerna var glada där de satt i sina stolar och åt "english breakfast" för första gången i deras liv. Nigel verkade nöjd han också! Riktig trevlig start på dagen :)

När vi kommit hem igen träffade jag Linnea och vi åkte in till Ipswich för lite shopping, jag köpte bland annat denna klänningen från NewLook:
Senare kom även Pia och vi åt middag på restaurangen Nando's. Stammisar där nu för tiden.. haha!
För övrigt har helgen varit bra, Ian kom hem i fredags så vi har träffats *happy* han köpte en (dyr) luvtröja från Superdry till mig som jag gärna ville ha, så snäll. I fredags kväll träffades jag, Linnea och Pia, Hanna, Staciie och ....(cant remember her name?!) i Stowmarket, lite senare kom Ian och några av oss åkte vidare till Ipswich där vi träffade ytterligare tre personer. Hade en trevlig, men sen, kväll!


Efter en väldigt lat lördagsförmiddag för min och Ians del var jag barnvakt på kvällen med Linnea som sällskap. Då bakades det kanelbullar igen..!
MUMS!
 

Nu är det söndagskväll igen och i morgon väntar en ny arbetsvecka! Veckorna bara springer iväg.. snart ska jag ju åka hem! 

Eller ska jag det? 
Kanske stannar i England ett tag till? Vem vet.. Har ju sökt in till universitetet men känner inte att jag är jättepeppad på att sätta mig i skolbänken igen. Kanske reser runt lite ett tag till andra ställen och pluggar nästa år? Eller som sagt stannar här i England ett tag till? Eller...Jag vet inte. Får se hur det blir. Ska ju passa på att resa medan jag är ung säger vissa, medan andra menar på att jag ska skaffa mig utbildning nu så jag har det gjort. Vilka beslut man måste ta.. Vad då ung btw, fyller ju 20 i år?! Känner mig gammal... nu har jag pratat gojja så det räcker. Go' natt på er där ute!




Dagens visdom:
"Eat whatever you want
and if anyone tries to lecture you about your weight; EAT THEM TO!"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar