lördag 6 juli 2013

Semestern hemma i Sverige är över!

Åkte hem förra torsdagskvällen för att överraska alla där hemma i Sverige, vilket jag lyckades riktigt bra med. Lillebror Simon blev gaaanska chockad när jag väckte honom på fredagsmorgonen, David trodde det var mamma som skulle hämta honom på stationen men det blev jag istället(ganska chockad han också) farmor överraskade jag också och när jag helt plötsligt stod vid pappa på scoutlägret fick han tårar i ögonen(aaaw) mormor&morfar blev väldigt förvånade de också när jag satt och spelade piano hemma i Eksjö när de hälsade på. Det var bara mamma och Emelie som visste om att jag skulle komma hem på lite semester! Men den mest lyckade överraskningen var nog när jag smsade Marie och sa att jag var utanför hennes hus. Det var en härlig kram jag fick när hon sprang ut ur huset!

Har haft en jättebra vecka, riktigt kul att träffa alla vänner igen och få känna lite svensk sommar. Simon är fortfarande den samme i alla fall, sitter som en nörd vid datorn MEN vad lång du har bliiiivit! :O snart växt om mig ju! 

Obergas jordgubbar! Godare gubbar får man leta efter.. 


Hann med mycket under denna veckan men orkar inte skriva om det..

Nu är jag tillbaka i England igen men det är bara en månad kvar av mitt år som aupair! Tiden har gått så otroligt fort! Minns det som igår när jag satt hemma dagen innan jag skulle åka, hade packat allt och jag var så nervös... Det kändes som att jag skulle vara borta en evighet! Men nu är det snart över?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar