måndag 20 maj 2013

Cant wäjt får maj fränd to kam!

Jag trodde helger skulle göra att man återhämtar sig efter en vecka av jobb..? Så fungerar det inte i mitt liv, haha! Men inte klagar jag, det kul att ha kul!

Körde GoKart i Ipswich i helgen. Det var längesen jag gjorde det, såå kul! Och det bästa måste varit att jag lyckades köra ett varv 16hundradelssekunder snabbare än Ian!! Han hade bättre genomsnittlig tid, men jag vann snabbaste varvet!


Seg måndag idag.. grådaskigt väder och trött. Ska träffa Linnea vid lunch och ikväll ska jag ut och äta med Pia och hennes kusin som är här på besök. Blir säkert trevligt :)

En Alexandra som tar sig in på alla möjliga konstiga ställen..men tycker det är svårare att komma ut. Här fastnade hon, var knappt så att jag fick ut henne! Haha knäppis...



Insåg nyss att det är bara 11 dagar kvar tills Emelie kommer och hälsar på mig igen! :D 
caaaant wäjt får juo to kam her maj bäst fränd!!

2 kommentarer:

  1. Haha nej men vad go! Kan meddela att de inte växer ifrån det där med att krypa in i saker när de blir äldre heller. Fick lirka ut en gråtande Celyn från vardagsrumsbordet + en fällstol (vet inte hur det gick till) senast förra månaden eller något :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha.. och hon är.. 7 år? xD
      De hittar ju alla möjliga ställen.. idag fick Alexandra för sig att komma i en trälåda(se nytt inlägg..)
      För härliga är va de är!

      Radera