måndag 13 maj 2013

Kallt.Förkyld.Hemlängtan


.......Jag som trodde sommaren var här.. men nu har det blivit kallare igen. Englandsväder - grått, blåsigt och regnigt.
Åkt på en förkylning IGEN
Saknar mammakramar, saknar pappa, saknar brorsorna, saknar vännerna = hemlängtan
Ryggskott.........


Ja, jag är på dåligt humör.
Går nog över snart..man får väl lite dippar då och då!   


Tack farmor för det fina namnsdagskortet jag fick idag, det gjorde mig på lite bättre humör i alla fall :)


Men hade en trevlig helg i Great Yarmouth med Ian, hans syster+man. Gjorde inget särskilt, gick runt i lite affärer, det var "market day" så gick runt på marknaden och på kvällen åt vi en härlig dinner på en restaurang. Sov på ett hotell och åkte vidare till Norwich på söndagsförmiddagen. enda inköpet jag gjorde (eller.. Ian gjorde åt mig..) var ett fint armbandsur.



Idag har jag tagit det väldigt lugnt, Rebecca är hemma från jobbet idag så har inte behövt jobba så mycket. Försöker vila så mycket som möjligt så jag blir frisk snart. Blev en tidig morgon dock; Nigel knackade på i morse strax efter 7 och sa att han var tvungen att åka iväg till Rebecca som krockat påväg till jobbet! Bilen är totalkvaddad men hon mår bra som tur är!
Sitter just nu och tittar på tjejerna när de kryper runt jäääättefort, de har verkligen fått upp speeden på krypningen nu! Undrar hur lång tid det tar innan de börjar gå...för tillfället går det inte öva det med Alexandra, hon vill bara krypakrypakrypa

Dags för naked time and night night nu girls..!


Take care  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar