torsdag 30 maj 2013

1 dag kvar!

NU ÄR DET BARA EN DAG KVAR TILLS EMELIE KOMMER!
Jag är jätteglad! I morgonkväll åker jag och Nigel till Stansted för att hämta henne. Ska undvika parkeringsböter denna gång....

I måndags var det bank holiday (igen) så jag var ledig. Det var riktigt fint väder, klarblå himmel och inte allt för blåsigt. Jag och Linnea tog på oss gympadojjorna och gick till en liten sjö i Needham Market. Tog oss ca 1.5 timme att gå dit och efter att ha ätit lite lunch och tittat runt lite där gick vi hem igen. Blev totalt nästan 20 km! Well done. Tyvärr fick jag världens skoskav, blåsor på båda hälarna, vilket var jobbigt men fanns inte så mycket mer att göra än att bita ihop och fortsätta gå. Har fortfarande kvar lite skavsår men det har blivit bättre i alla fall. Fick också en väldigt "fin" solbränna.. haha.. knallröd på axlarna och bröstet, kanske inte så smart att ha linne på sig..


Nu ska jag äta lite lunch och i eftermiddag ska jag och Nigel (förhoppningsvis, om regnet håller sig borta) ta med tvillingarna till någon slags djurgård där man kan gå runt och titta på olika djur. Bra tidsfördriv :)
Kanske kommer upp lite bilder i kväll, håll utkik!


<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar