söndag 28 april 2013

Nya ställen

Helgerna passerar så fort nu för tiden! Redan söndag eftermiddag och i morgon väntar jobb igen. Jobbar dock bara måndag-torsdag nästa vecka sen har jag 4 dagar ledigt! Ska åka iväg till en nöjespark på fredag med Ian, den heter Alton Towers och är en stor, känd nöjespark ca 3.5timmar här ifrån så det blir en tidig morgon! Så är ledig fredag, lördag & söndag men även måndagen därpå då det är en "bank-holiady". Då ska vi ha ett litet födelsedagskalas för tjejerna, de fyller 1år den 8maj! Tiden går som sagt så fort..

Igår tog jag, Linnea och Pia en sväng till Norwich för att se vad den staden hade att erbjuda. En väldigt bra stad för shopping tycker jag. Vi tittade inte runt på så mycket annat än köpcenter så vi funderar på att åka dit igen för att se lite mer av staden. Hade en trevlig dag där uppe och vädret var kanon! Fick med mig ett par nya skor hem :) På kvällen var jag barnvakt och fick då sällskap av Linnea och Pia. Vi tittade på en film som heter "so undercover" ganska bra :)

Pia och Anke i Sudbury på en typisk engelsk gata 
Idag har jag och Pia varit i Sudbury för att träffa en ny tjej som varit au-pair i ca 2 veckor lite utanför Sudbury. Hon var trevligt, men vet inte om vi kommer umgås så mycket, det är ganska stort avstånd mellan oss och jag är så upptagen hela tiden så..men vi får se, kanske träffas någon mer gång :) Sudbury var inte så mycket att ha dock.. fanns lite olika affärer och så men inget speciellt. Jag kommer nog inte bli stammis där..



Här är ett litet collage på Imogen(nederst) och Alexandra(övest). Bilderna till vänster är tagna första dagarna när jag precis kommit hit och de till höger senaste veckan här. Jag vet inte om ni ser det lika tydligt som jag, men jag ser en väldigt stor förändring i deras ansikte!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar